Administratief medewerker KMO

 In grote ondernemingen en organisaties zijn vaak tientallen administratief medewerkers actief. Hun takenpakket is meestal duidelijk afgebakend en relatief beperkt. In een kleine en middelgrote onderneming is de administratief medewerker van alle markten thuis. Je weet je prioriteiten te rangschikken en bent uiterst stressbestendig.
Je voert verschillende taken uit en bent verantwoordelijk voor een vlotte afhandeling van de meest uiteenlopende opdrachten. Klanten en leveranciers onthalen, telefonische oproepen beantwoorden of doorverbinden, in- en uitgaande post verzorgen, agenda's bijhouden, kantoormateriaal inventariseren en bestellen, documenten opstellen en kopiëren of scannen: als administratief medewerker kmo draai je er je hand niet voor om.

Praktisch:
• Duidelijke en correcte mondelinge en schriftelijke communicatie
• Vertrouwd met gangbare software (Word, Excel, e.a.)
• Vertrouwd met boekhoudkundige terminologie
• Ondersteunende boekhoudkundige taken volgens bedrijfseigen procedures uitvoeren
• Basisprincipes van aankoop- en verkoopadministratie

Ben je goed in organiseren, werk je graag zelfstandig en hou je van afwisseling? Dat zit dit beroep je als gegoten.